Logo en huisstijl ontwerp voor Mental Coach Monique
Gemotiveerd door eigen ervaring richt Mental Coach Monique zich erop om haar doelgroep te helpen bij het creëren van een positiever zelfbeeld en het opbouwen van meer veerkracht. De doelgroep bestaat uit vrouwen tussen de 25 en 65 jaar, die ongewenst op de wereld gezet zijn, zich hier ook van bewust zijn en hierdoor negatief beïnvloed zijn/worden gedurende hun levensloop.
Bij een ongewenste zwangerschap/geboorte komt het regelmatig voor dat de ouder(s) het kind bewust of onbewust laten meedelen in negatieve gedachtes en gevoelens hieromtrent. Het kind loopt hierdoor vaak emotionele schade op dat verstrekkende gevolgen kan hebben. In hun jeugd voelen deze kinderen zich vaak onbegrepen en alleen. Ze missen vriendschap, vertrouwen en geborgenheid en ook op latere leeftijd blijkt het moeilijk om hiervan los te komen. Het gevoel ongewenst te zijn, loopt min of meer als een rode draad door het leven van deze mensen. Dit gevoel kunnen loslaten en afsluiten is nodig om positiever in het leven te kunnen staan en situaties gemakkelijker te kunnen accepteren.
Mental Coach Monique biedt persoonlijke coaching om mensen hierbij te helpen. De coachingsessies kunnen zowel op afstand (via Skype) en persoonlijk (in de praktijkruimte) plaatsvinden.
Voor deze onderneming heeft Studio Hey o.a. het logo en de huisstijl ontworpen. Bij het logo ontwerp is de veer als symbool voor veerkracht als uitgangspunt genomen, de veer loopt vervolgens over in uitvliegende vogeltjes, dat het loslaten van het verleden symboliseert. De rijke diepblauwe en bordeauxrode kleuren geven het geheel een spirituele touch, een beeld dat de eigenaresse graag wilt uitstralen met haar bedrijf.
eigenschappen
manager | Yvonne Heijdra |
tijdsbestek | April 2019 |