Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

 

 

BLOG
BEKIJK PORTFOLIO
+31 (0)85 047 0547

Logo en huisstijl ontwerp voor Marlima

Marlima richt zich op trainingen en coaching voor volwassenen en kinderen die door een vastgeroeste routine of gedachtepatroon niet meer goed in staat zijn om een probleem resultaatgericht op te lossen. De eigenaresse van Marlima ziet het als een uitdaging om mensen te leren omdenken en in beweging te krijgen zodat zij zelf het antwoord op hun vraag leren vinden. Hiervoor biedt zij diverse trainingen en coachingstrajecten.

Marlima is gespecialiseerd in het geven van Sociaal Emotionele Vaardigheden (SEV) trainingen. De SEV trainingen kunnen in groepsverband of individueel gehouden worden op scholen (basisschool en brugklas van het middelbaar onderwijs). De trainingen voor volwassenen die vastgelopen zijn bij het nemen van belangrijke levensbeslissingen (werk- of privé gerelateerde vraagstukken) zijn altijd individuele trajecten.

Samen met de eigenaresse hebben wij de bedrijfsnaam bedacht. Marlima is ontstaan uit een samenvoeging van LIMA, de mythische god van de ommekeer en 1e drie letters van de voornaam van de eigenaresse, MAR.

De eigenaresse werkt graag met metaforen en maakt veel gebruik van beelden om de woorden te verduidelijken. Het verhaal van de blinden en de olifant geeft de eigenaresse enorm veel inspiratie en vormt een rode draad in haar en dienstverlening (iedereen heeft met zijn visie gelijk, alleen de olifant is meer dan dat stuk wat de persoon in kwestie ziet, het grote geheel overzien is vaak heel moeilijk). De olifant kan emoties beleven en tonen, zoals verdriet, medelijden,humor, zelfbewustheid en is in staat om samen te werken. In haar vakgebied zijn dit zeer belangrijke eigenschappen en daarom is de olifant een prominent onderdeel van het logo.

eigenschappen

managerYvonne Heijdra
tijdsbestekAugustus 2015

Huisstijl Marlima

Logo Marlima